Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Samochody kontra drzewa, czyli wielka przebudowa Al. Racławickich w Lublinie. Za i przeciw

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 24 stycznia 2020 r. o 14:40 Powrót do artykułu
Tzw. społecznicy to starsi ludzie zakorzenieni w minionej epoce. Natomiast miasto myśli przyszłościowo, aby usprawnić komunikację, odnowić rury. Popieram działania mające na uwadze komfort przyszłych pokoleń.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wizja budowy, gdzie jeden kopie a dziesięciu stoi to chyba obrazek sprzed kilkudziesięciu lat. Argument z d....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trafny ruch. Kto dojeżdża do centrum, ten doskonale wie, ile obecnie nerwów można stracić na Racławickich,zanim dotrze się do celu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ktoś upadł centralnie na głowę z tymi bus pasami. Budujcie bus pasy na nowobudowanych arteriach a nie w centrum . Z jaką prędkością te autobusy będą jeździć skoro jest ograniczenie do 50 km/h ? Na Lipowej bus pasy ale bez ścieżki rowerowej? Chory pomysł.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie rozumiem kontrowersji wokół buspasów. Dotychczas się sprawdzały w centrum Lublina, np. w okolicy Zamku. To jest bardzo dobre rozwiązanie dla osób korzystających z mpk.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bo najwyraźniej dominuje tu głos kierowców osobówek. Dobrze, że urzędnicy ujęli się za mieszkańcami korzystającymi z autobusów. Mój samochód przeważnie stoi na parkingu, przemieszczam się mpk, ponieważ chcę malutkimi krokami działać na rzecz planety.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z prawie 400 drzew na al Racłwickich do wyciecia 26 NO nie przesadzajmy nie jest to jakaś tragedia i nie są to stare w wiekszości drzewa. Przbudowa jest konieczna, Buspasy i Drogi dla rowerów BAAARDZO POTRZEBNE i od zaraz. Jak długo mamy jeszcze czekać. Robić remont te dwadzieścia kilka drzew to nie jest dużo przy prawie 400 rosnących
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co za absurd. Komunikacja miejska jest ograniczana i wyznacza się buspasy.
 Tymi buspasami będą śmigać Ludzie z Wypchanymi Portfelami, których stać jest na elektryki za 200-300k.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie chodzi o bezpieczeństwo mieszkańców czy rowerzystów. Chodzi o komfort mieszkańców apartamentowców budowanych przez developerow - znajomych Żuka - przy Racławickich. POwiedzcie to  w końcu wprost.
 Czyli w skrócie chodzi o dewelo-rozwój.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Te wyświechtane, wciąż kopiowane komentarze zawierające cząstkę develo- są już nudne... Piszą je sfrustrowani patointelieko.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Racławickie się doczekają:) Najwyższy czas.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wizja budowy, gdzie jeden kopie a dziesięciu stoi to chyba  obrazek sprzed kilkudziesięciu lat.  Argument z d....
 To niestety tp obecny lubelski standard. Jak kopie jeden to i tak dobrze , przewaznie po zamknięciu ulicy i rozkopaniu nic się nie dzieje i to miesiącami. Jedynym powodem tego że taka budowa ma trwać 2 lata jest brak organizacji i wybór zbyt małej firmy do wykonania zadnia. Innych powodów brak. Pieniądze idą na to tak duże że przekraczają koszty takich prac na zachodzie. Wiec płacić jest z czego 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Obecnie firma podpisuje umowę, w której zobowiązuje się wykonać i oddać odcinek w konkretnym terminie pod groźbą kary. Proszę nie straszyć komunistycznym obrazkiem z Barei, gdzie jeden kopie a reszta się o......a
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nihil novi! Zaglądam na dziennik, a tutaj jak zawsze, gdy mowa o inwestycjach służącym mieszkańcom Lublina - grupa szczekaczy kontrująca każdy ruch miasta. Nihil novi...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Buspasy usprawnią komunikację, a kolejne ścieżki rowerowe to szacunek dla rowerzystów. Duże miasta stawiają na ekologię, czyli uwzględniają coraz częstsze przesiadanie się na rowery. Takie myślenie mi się podoba.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Komu jest nie w smak, by Lublin się rozwijał? No, łapka w dół:)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hahahaha... Stop rozwojowi Lublina! Lublin do skansenu!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Racławickie - dojeżdżamy nimi do centrum,a stanowią niechlubną część miasta wojewódzkiego. To wstyd, żeby w takim stanie pozostały.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Drobnymi krokami zmierzamy do Europy. Rozwijamy się i cywilizujemy.Zachwycamy się zachodnimi miastami a powinniśmy wspierać lokalne przedsięwzięcia. Droga do celu jest żmudna i okupiona opornymi działaczami. Cudze chwalimy, a swoje blokujemy. Dokąd nas to zaprowadzi? Wstecz?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zapraszam na Drogę Męczenników Majdanka mamy piękne korki i spowolnie ruchu tam gdzie nigdy tego nie było ... Tempe umysły z UM zablokują a Lublin aby ZTM mógł się szybciej poruszać. Wszystkie dwupasmowe ulice będą miały zabrane jeden pas na buspasy ... Gdyby takiej koncepcji PKZ nie stworzył kilka lat temu to by jej nie realizował. A tlumaczenie buspasow wymogami unijnymi jest upokarzające dla czytelników - ile dróg w innych miastach powstało bez buspasow?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...